Curs Comunicare Organizationala Online
Este acesta un curs de Comunicare Organizationala online autorizat?
Da, în urma cursului trebuie să vă înscrieți pentru examen.
În urma susținerii examenului veți obține o diplomă autorizată de Ministerul Muncii și Educației.
Ce documente sunt necesare pentru înscrierea la cursul de Comunicare organizationala online?
Documentele necesare sunt:
Copie Carte de Identitate
Copie Certificat de Naștere
Copie Certificat de Căsătorie (dacă este cazul)
Copie Diplomă de studii
Structura Cursului de Comunicare organizationala online este urmatoarea:
1. Care sunt principiile unei comunicari eficiente
- Ce se înţelege prin procesul de formare
- Formator / Facilitator?
- Stilul de învăţare la adulţi
2. Comunicarea in relatiile de serviciu
- Caracteristicile procesului de comunicare la adulţi
- Asertivitatea
- Managementul conflictelor, al situaţiilor delicate şi al participanţilor dificili
3. Distorsiuni in comunicarea organizationala
- Metode complementare (alternative) de evaluare
- Feedback-ul
- Reguli de bază pentru acordarea de feedback
4. Particularitatile comunicarii in scris si on-line
- Definirea scopului si obiectivelor cursului de formare
- Conceperea cursului – design-ul unui curs
- Metode si materiale utile in procesul de formare
5. Bariere in comunicare si colegi dificili
- Definirea scopului si obiectivelor cursului de formare
- Conceperea cursului – design-ul unui curs
- Metode si materiale utile in procesul de formare
6. Colegi sau prieteni la locul de munca
- Definirea scopului si obiectivelor cursului de formare
- Conceperea cursului – design-ul unui curs
- Metode si materiale utile in procesul de formare
Vrei sa devii o persoana comunicativa care se descurca in situatii dificile? Te ajutam noi!
Un studiu realizat de American Psychological Association a arătat că peste 60% dintre angajați consideră că lipsa de sprijin din partea superiorilor și relațiile tensionate la muncă sunt cele mai mari surse de stres – mai mult decât volumul de muncă propriu-zis si complexitatea sarcinilor de realizat.
Problemele de comunicare afectează mai ales când:
- Există conflicte frecvente cu colegii sau superiorii.
- Managerii au un stil de leadership autoritar sau pasiv, ceea ce duce la lipsă de feedback clar.
- Angajații nu se simt ascultați sau valorizați.
- Informațiile esențiale sunt transmise incomplet, tardiv sau deloc, generând confuzie.
O organizație bine condusă, care pune accent pe comunicare și sprijin reciproc, poate face ca și un job dificil să fie gestionabil.
Motive pentru care sa te inscrii la curs:
- Vei putea structura informatiile pentru a fi utile si usor de inteles astfel incat sa fie aplicate imediat
- Vei stii sa gestionezi situatiile neprevazute
- Vei stii sa controlezi o situatie conflictuala cu un participant dificil
Condiţii de înscriere la curs: studii medii cu/fara diploma de bacalaureat pentru diplomele obținute in România și diplomă echivalată pentru cele obținute in străinătate. Procedura de echivalare poate fi consultata aici.
Poti plati in siguranta cu cardul pe site si beneficiezi de o reducere suplimentara de 10% din pretul deja redus al cursului.
Conform OUG 70/2020 art. IX, putem desfasura cursurile autorizate si in sistem online.
Cursul online se va desfasura similar cu cel de la sala prin intermediul platformei ZOOM, cursantii beneficiind de aceleasi avantaje ca si pana acum:
– trainerul va fi prezent pe parcursul desfasurarii cursului ( nu este un curs inregistrat)
– cursul este interactiv, participantii putand adresa intrebari trainerului pentru a-si lamuri neclaritatile
– suportul de curs va fi transmis participantilor pe e-mailul furnizat la inscriere
– pentru aprofundarea notiunilor predate se vor face aplicatii practice la fel ca si in cazul cursului sustinut in sala
Dupa finalizarea dosarului de inscriere veti primi pe email toate informatiile necesare pentru logarea pe platforma unde are loc cursul.
In cazul in care doriti obtinerea certificatului autorizat pentru cursul online urmat, va rugam sa ne anuntati de intentia dumneavoastra, pentru completarea dosarului de inscriere cu restul documentelor.
Examenul de absolvire al cursului pentru obtinerea certifcatului autorizat se va tine tot online pe platforma ZOOM.
Pentru sustinerea examenului si eliberarea certificatului de absolvire se va achita o taxa suplimentara de 130 lei.
In cazul in care dupa achitarea cursului din motive personale motivate participantul la curs doreste retragerea / reprogramarea desfasurarii cursului cu o grupa ulterioara sau participarea la un alt curs diferit de cel pe care l-a achitat, va achita o taxa de retragere / reinscriere la curs in valoare de 150 lei. Acest lucru este posibil doarin cazul in care cursul initial achitat nu a fost anuntat ca incepe.
Condiţii de înscriere la curs: studii medii cu/fara diploma de bacalaureat pentru diplomele obținute in România și diplomă echivalată pentru cele obținute in străinătate. Procedura de echivalare poate fi consultata aici.